CZEGO NIKT CI NIE POWIE O BYCIU BLOGEREM

15:44:00 alinadobrawa 9 Comments

Mamy dziś czwarty post, czyli przedostatni dzień wyzwania blogowego. Każdy temat wyzwania mi się spodobał to i na każdy dzień niecierpliwie oczekuję.
Po więcej informacji jak zwykle odsyłam Was na bloga Sen Mai: TUTAJ.

ŹRÓDŁO: http://www.senmai.pl/

WYZWANIE BLOGOWE - DZIEŃ 4
CZEGO NIKT CI NIE POWIE O BYCIU BLOGEREM

Założenie bloga to nic trudnego, na dzień dzisiejszy powstaje ich mnóstwo. Założenie mojego było decyzją przemyślaną, do której podchodziłam kilka razy. Początki nie były łatwe i patrząc z perspektywy czasu na swój cieszę się, że mimo kiepskiego startu, dziś to miejsce tak się rozwinęło. Dla mnie blogowanie to dużo korzyści o których nawet nie myślałam zakładając konto na Blogerze.

ZNAJOMOŚCI
Kiedy pisałam pierwszego posta, nawet nie podejrzewałam ile wspaniałych ludzi poznam w przyszłości. Poznanie się w realu, czy poprzez wymienianie wiadomościami. Czytam naprawdę sporo blogów i do każdego z nich zaglądam z ciekawością co tam się nowego wydarzyło. Do tego dochodzi Facebook i Instagram gdzie też jest mnóstwo cudownych dziewczyn. Tyle dobrych dusz o których istnieniu nie miałbym pojęcia gdyby nie blog :).

WIEDZA
Głównie ta o blogowaniu, do wielu zmian u siebie doszłam sama. HTML, CSS to wszystko na początku było jedną wielką zagadką :). Dziś nawet lubię coś tam pozmieniać, pokombinować. Zdjęć nie robię perfekcyjnych, ale na pewno są dużo lepsze niż kilka lat temu. To też zasługa bloga, bo sama zaczęłam szukać, czytać uczyć się na aparacie nowych możliwości. Dużo też dowiedziałam się na tematy związane z macierzyństwem, wychowaniem, czy pomysły na kreatywne zabawy z dzieckiem.

PASJA
To zdecydowanie najważniejsza kwestia tutaj. Coś co na początku miało być czymś dla zabicia wolnego czasu, coś w co wchodziłam i odkrywałam bardzo powoli, dziś stało się moją pasją. O blogowaniu mogę gadać i gadać, to moje miejsce, które wygląda tak jak chciałam i zawiera co to chce. Dziś z dumą mówię, że prowadzę bloga. Uwielbiam zasiadać do komputera i zabierać się za nowy wpis :).

9 komentarzy:

  1. W przyszłym tygodniu będę się wdrażać w przygotowanie nowego szablonu na mojego bloga i już się nie mogę doczekać tych mini-korepetycji! To prawda - blogowanie rozwija i poszerza naszą wiedzę. Nawet w dziedzinach, o których wcześniej nam się nie śniło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj cały dzień co jakiś czas czytam różne posty wyzwania Uli. Co chwila mam ochotę napisać, że "najfajniejsze w blogowaniu jest..." i tu przychodzą mi na myśl kolejno różne sprawy. :) Od samodoskonalenia w różnych kwestiach, przez poszerzanie swoich horyzontów, po nowe znajomości i zwykłą satysfakcję z kreowania czegoś swojego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest coś takiego przeczytać :) jestem tego samego zdania... blogowanie odkrywa w nas nowe umiejętności - zwłaszcza graficzne, fotograficzne, marketingowe ;) ale przede wszystkim pozwala nam poznać nowych wspaniałych ludzi o podobnych zainteresowaniach co nasze... Czyż nie przyjemnie ta przygoda z blogiem nas zaskoczyła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :). Gdyby nie blog, pewnie nigdy bym się nie zagłębiała w ustawieniach aparatu :D :D
      Zaskoczyła to mało powiedziane ;)

      Usuń
  4. Uwielbiamy blogować. Niech ta przygoda trwa jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ