HOUSE OF TOYS - DREWNIANY ZESTAW ŚNIADANIOWY

19:20:00 alinadobrawa 14 Comments

Od kilku dni mamy w domu kuchareczkę :).
Z dbałością o każdy szczegół, mam codziennie, po kilka razy podawane śniadanko z pyszną herbatą lub kawą. Lili nie odpuszcza i karmi też kota, czy pluszaki.

Jak tylko zobaczyłam jej urodzinowy prezent od wuja i cioci, wiedziałam, że będzie szaleństwo, a zabawka trafi do grona tych najbardziej ulubionych.

HOUSE OF TOYS
KLOCKI DREWNIANE - ZESTAW ŚNIADANIOWY
Cena: 159,00 zł


MOJA OPINIA:
Pierwsze co rzuca się w oczy, kiedy mamy te klocki to opakowanie. Może nie sam karton, ale zapakowanie klocków, każdy element dokładnie owinięty, cienką folią bąbelkową. Ochrona dla zabawek i radość przy odpakowywaniu dla dziecka :).
Wykonanie klocków bardzo dobre, więc cena jak najbardziej adekwatna do jakości. Zabawka droga, ale jestem pewna, że posłuży na wiele lat. W dodatku wykonanie z drewna też przemawia za ceną.
W zestawie mamy 22 elementy (tackę, naczynia, sztućce i produkty spożywcze). Część produktów jest złączona rzepem co daje możliwość, rozdzielania ich, czy przekrawania za pomocą noża. Sam rzep dosyć mocny i na początku Lila nie radziła sobie z rozdzieleniem dwóch części, ale w miarę szybko doszła do wprawy. Pojemniczki na dżem i marmoladę otwierają się co też jest dużą frajdą dla malucha.
Klocki są polakierowane kolorowymi farbami, ale jak z ich trwałością jeszcze nie wiem. 
Lili hitem, póki co jest kubek z herbatą i jajko, ciągle nimi częstuję :), a słowo "jajo" od razu wpadło do słownika i jest powtarzane na okrągło :).





























Klocki są świetnym pomysłem na prezent. Nadają się dla dziewczynki jak i chłopca.
Na opakowaniu jest umieszczona informacja o przeznaczeniu powyżej 3 roku życia, jednak na stronie jednego ze sklepów jest już napisane, że zabawka nadaje się dla dzieci od 2 lat, co ja, jako mama dwulatki potwierdzam :).

Zabawka jest dostępna w sklepie - FABRYKA WAFELKÓW, dokładnie: TUTAJ.

14 komentarzy:

  1. szukamy czegoś podobnego, pewnie się skusimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie zestawy, ja chwile temu zamówiłam Julce właśnie zestaw do krojenia, bo brakuje nam tego w kuchence Julki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawka! Coś czuje, ze chętnie bym się w nią bawila z Antkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy drewniane owoce i warzywa na rzep do krojenia i ja jestem nimi zauroczona, a moje dziecko nieco mniej. Niemniej mam nadzieję, że i jego nie ominie faza "kucharzenia" :) co bym mogła mieć pretekst do kupowania tych wszystkich cudnych jedzeniowych zabawek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw ale cena powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  6. O super! Ja myślę nad mini kuchnią dla Antka i takimi zabawkami jak te Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ