LATO MOIMI OCZAMI

11:37:00 alinadobrawa 14 Comments

Tydzień wyzwania blogowego minął błyskawicznie. Dopiero co zaczynaliśmy, a dziś koniec. Cieszę się, że wzięłam udział, bo powstało kilka fajnych postów, na które pewnie sama nie miałabym pomysłu.
Wszystko na temat wyzwania znajdziecie na blogu Uli: TUTAJ.

ŹRÓDŁO: http://www.senmai.pl/

DZIEŃ 5
LATO MOIMI OCZAMI

Lato to piękna pora roku. Uwielbiam szczególnie to wczesne, kiedy jest ciepło, a jeszcze nie gorąco, na drzewach soczysta zieleń, a w koło pełno kolorowych kwiatów. To też czas dla pysznych owoców, uwielbiam truskawki i jagody i czekam za nimi niecierpliwie cały rok. Lato kojarzy mi się z cudownymi wspomnieniami, te z dzieciństwa jak i te z całkiem niedawna. No i oczywiście słońce, nic nie daje tyle energii co słoneczny, ciepły dzień.






 



14 komentarzy:

  1. Jestem u Ciebie pierwszy raz. Fajnie tu. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, piękne zdjęcia! Bardzo wyraźne :) widzę, że Twój kot też się "leni" na słońcu - takie widoki to dla mnie znak, że lato już zawitało (albo jest w trakcie) :) W innym przypadku kot śpi na kominku :p
    Też brałam udział w wyzwaniu Uli, dzięki niej poznałam wiele ciekawych blogów, w tym i Twój :) Pogłaskaj Whiskasa za uszkiem! Pozdrawiam, e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przykuwam dużą uwagę, żeby zdjęcia były estetyczne i miłe dla oka :).
      Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Kotka oczywiście, że pogłaskam :)

      Usuń
  3. Skąd wzięłaś takie cudne widoki?? I.tego bociana?!! :) piękny jest!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez słońca nie ma prawdziwego lata :) Można nigdzie nie wyjeżdżać, ale słońce musi być:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słońce to życie. Bez niego nie istniejemy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjęcia :) mówiłam juz, ze uwielbiam Twojego kota?

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ