MÓJ ULUBIONY KOLOR

11:30:00 alinadobrawa 15 Comments

Dziś już trzeci dzień wyzwania blogowego. Tak jak poprzednio, ucieka te 5 dni za szybko.
Po szczegóły i więcej informacji odsyłam na bloga Uli: TUTAJ.

ŹRÓDŁO: http://www.senmai.pl/

WYZWANIE BLOGOWE - DZIEŃ 3
MÓJ ULUBIONY KOLOR

Od lat niezmiennie wielbię ten sam kolor - brąz. Brązy, kremy, pastele, uwielbiam się otaczać takimi barwami. Brąz lubi też moja mama, więc chyba już z domu wyniosłam zamiłowanie do tych odcieni. Uwielbiam po prostu :).












15 komentarzy:

  1. Ooo nie spodziewałąm się, ze właśnie ten kolor jest Twoim ulubionym :) Ja za brązem nie przepadam, po prostu do mnie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor pasujący do większości rzeczy. Pokusiłabym się i napisała, że do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brąz dla mnie zawsze do makijażu. A w brązie mam całą sypialnię

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kolor ulubiony to biel jesli chodzi o wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myślałam, że fiolet. Nawet miałam już w planie Ci wysłać fotę mojego fioletowego kalafiora :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filet też lubię, ale brąz zdecydowanie bardziej :)

      Usuń
  7. Ja zauważyłam, że brązy noszę jesienią i zimą. Chyba kolorem chcę sobie ocieplić ten czas. Jak robi się cieplej na dworze, nie mogę znieść brązów, tęsknię za żywymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubraniach to kiedyś miałam mnóstwo brązów w szafie :). Dziś już tylko kilka, ale za to lubię dodatki w tym kolorze :)

      Usuń
  8. Brąz jedynie na meblach, a tak to nie przepadamy.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ