PRZEPIS NA DESER JOGURTOWY Z PŁATKAMI OWSIANYMI I TRUSKAWKAMI

14:05:00 alinadobrawa 38 Comments

Na blogu kolejny już przepis na deser dla dziecka z wykorzystaniem jogurtu naturalnego. Patrząc na skład gotowych, owocowych jogurcików i serków, zawsze będę namawiać do zrobienia ich samemu. Wychodzi zdrowiej i smaczniej.
Sezon na truskawki w pełni, więc musiałam je w końcu wykorzystać w postaci pysznej przekąski.

JOGURT NATURALNY Z PŁATKAMI OWSIANYMI I TRUSKAWKAMI

SKŁADNIKI:
- jogurt naturalny - pół opakowania (małego)
- płatki owsiane - 1 łyżka
- truskawki - 4 szt.
PRZYGOTOWANIE:
Truskawki kroję w plasterki lub delikatnie rozdrabniam widelcem. Mieszam wszystkie składniki.


38 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie. Szkoda, że mój szkrab nie może jeść nabiału. Czasami brak mi pomysłów już co mu dawać do jedzenia.
    Pozdrawiam
    Karolina z zyj-kochaj-tworz.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim deserku możesz ominąć jogurt i też fajnie wyjdzie :)
      Lub zastąp go jakimś musem owocowym.

      Usuń
  2. Uwielbiamy takie desery. Czy Lil je już samodzielnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ciężko jej idzie. Częściej ja jej daję, a tym bardziej takie rzeczy jak ten deserek (czyli bardziej płynne).
      Jeśli już ma jeść sama to muszę jej uszykować małe kawałeczki, które może bez problemu połknąć, bo sama gryzie za duże i mi się dławi.
      Ze wszystkim ma problem tylko nie z chrupkami kukurydzianymi. te potrafi tak ładnie gryźć, że aż miło patrzeć :)

      Usuń
  3. Mmmm aż zgłodniałam, ale taki prosty przepis a człowiek sam by na niego nie wpadł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Tyle razy mogłam sobie to zrobić, a wymyśliłam dopiero z potrzeby dla Lili :)

      Usuń
  4. Ja zaczęłam podawać Ali jogurty nie dawno bo wcześniej reagowala alergią i jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłam jak bardzo jej smakuje.Jemy taki jogurt z domowym musli na drugie śniadanko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Też fajny pomysł :)
      Dobrze, że zrobiliście drugie podejście :)

      Usuń
  5. A takimi duzymi kawalkami sie nie dlawi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma dużych kawałków.
      Truskawki są pokrojone w plasterki, a do tego są miękkie. No, a płatki to już w ogóle :)

      Usuń
  6. Dziecko nie potrzebuje słodkich jogurtów - to mamusie idą na łatwiznę i kupują te gotowe :) Twoja wersja wymaga troszeczkę pracy ale za to zdrowsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się błyskawicznie :)
      I ile radości, że dziecko je to co Mama uszykowała :)

      Usuń
  7. Moja mała nie może jeść jogurtów, bo zaraz cała wysypana, ale truskawki wsuwa aż jej się uszy trzęsą

    OdpowiedzUsuń
  8. w pierwszy dzień H zajadała się truskawkami, a na następny już nie chciała.
    dziś zrobiłam owsiankę an śniadanie z żurawiną, niestety H nie chciała :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gabi też lubi truskawy :) a jogurt to już w ogóle. W dodatku chce sama jeść, a konkretnie mnie karmić lol :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To macie śmiesznie :)
      Lil póki co grzecznie je jak jej daję, ale biorę pod uwagę, że to do czasu :)

      Usuń
  10. Przyjemny deserek , sama bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętajcie tylko że truskawki to doży alergen i nie należy podawać w dużych ilościach, ani za wcześnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda,że te truskawki tak krótko u nas goszczą...
    wygląda super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... ale zawsze można się pocieszyć mrożonymi, choć to nie to samo :)

      Usuń
  13. Czu mogłaby Pani napisać, jak wyglada teraz jadłospis nie niemowlaka juz a dziecka??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taki post mam już w planach :)
      Będzie nie długo :)

      Usuń
  14. Zośka lubi takie rarytasy. Jaki jogurt naturalny wybrałaś? Znasz taki godny polecenia, najbardziej naturalny bez świństw typu mleko w proszku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co szczerze to jeśli chodzi o jogurt to nie przywiązuje do tego takiej wagi :) Tam i tak jest nie wiele w składzie więc luz.
      Najczęściej wybieram z Bakomy (gęsty).
      Specjalnie dla Ciebie Kochana sprawdziłam jego skład:
      -mleko, -odtłuszczone mleko w proszku, -żywe kultury bakterii oraz L.acidophilus i Bifidobacterium lactis :) :) :)
      Lubię go jest mocno gęsty i dania się ładnie je :)

      Usuń
  15. czy ma pani na blogu opisane poczatki karmienia corki chetnie bym przeczytala co i jak po kolei wprowadzac a nie moge znalesc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten post? http://alinadobrawa.blogspot.com/2014/02/czym-zajada-sie-lilka.html
      Jeśli będzie Pani miała jakieś pytania to proszę śmiało napisać na maila :) Chętnie pomogę :)

      Usuń
  16. Do kiedy podawala Pani Córci wit. D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaję cały czas i będę podawać jeszcze długo, długo :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ