ROCZEK LILI - RELACJA Z PRZYJĘCIA

12:56:00 alinadobrawa 58 Comments

Rok cudu za nami. Minęło szybko, a nawet błyskawicznie. 12 miesięcy, zakończone przyjęciem.
Słoneczny roczek - tak to sobie wymyśliłam (o tym co planowałam zrobić pisałam: TUTAJ). Wszystko się udało. Przede wszystkim pogoda dopisała, nawet za bardzo. Mimo, że impreza rozpoczęła się o 16.30 to grzało jeszcze całkiem mocno. Do tego ja z M. ciągle w biegu więc łatwo nie było. Jednak kiedy było już po wszystkim usiadłam zmęczona, ale zadowolona. No i Lileczka, uśmiech nie schodził jej z buźki :).
Cała rodzinka w jednym miejscu. Nie było u nas bardzo popularnego wybierania przez dziecko (kieliszek, książeczka, pieniądze). Ja jakoś sceptycznie do tego podchodzę, M. w sumie też, więc zrezygnowaliśmy.

Zapraszam na fotorelację. Zdjęć planowałam zrobić bardzo dużo, ale czasu było brak i wiele ominęłam.











58 komentarzy:

  1. Ale było PIĘKNIE! Brawo dla Mamy za pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny napis :)
    A Lili to cały tatuś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u Nas było w stylu marynarskim,pogoda nam się udała :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie i oryginalnie!!! Nie sciagniete... Brawo MAMA!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Choć nie taki był mój zamiar :)
      Po prostu Lili to nasze słoneczko :)

      Usuń
  5. Lubię takie "tematyczne" przyjęcia :) A Słoneczny Roczek Lili super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopracowany każdy szczegół, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boze jak slicznie.Powiedz mi jeszcze,że sama ten tort robiłaś:)?Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj, chciałabym sama zrobić takie cudo :) Niestety jeszcze w życiu tortu nie robiłam :)
      Ten zamówiliśmy w cukierni.

      Usuń
  8. O rany Lileczko - jesteś najpiękniejszym słoneczkiem jakie widziałam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie :)
    Piękną sukieneczkę miała Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wzystko wygląda- tort i sukieneczka -cudne ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bardzo piękny :)
      Nie spodziewałam się, że tak świetnie to wymyślą w cukierni :)

      Usuń
  12. 100 lat sloneczko Liliowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudnie;))) najlepszego dla L;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna z Was para:) Wszystkiego najlepszego dla Lili:)

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że imprezka się udała!! :) Lilka faktycznie jak słoneczko, więc pasowało idealnie! :) A tort prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słonecznie :) Jeszcze raz najlepsze życzenia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcie Lilii z dziadkiem najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A rodzice czemu nie żółci, he? :-) Ślicznie jest jej w tym kolorze! 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no już za dużo by było :)
      Zresztą mi nie ładnie w tym kolorze :)

      Usuń
  19. Bardzo słoneczne urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda nam dopisała, a bez tego ani rusz z takim tematem :)

      Usuń
  20. Ale pięknie. My przymierzamy się powoli do obchodzenia roczku Wojtusia.
    Tort przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko fantastycznie współgrało :)
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda fantastycznie! :) Świetny pomysł na motyw. Urocza z Was rodzinka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super imprezka! jak pięknie słonecznie! Fajny kolor na taką letnią imprezę:) Widzę, że świętujemy dziecięce urodzinki mniej więcej w tym samym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko się udało i było naprawdę słonecznie :)

      Usuń
  24. Ale pogoda dopisała! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy oprocz slodkiego poczestunku robiliscie jakies przekaski czy obiad? Skad napis ROCZEK LILII??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po kawie i słodkim był grill :)
      Napis zrobiłam sama.

      Usuń
  26. Super! Naprawdę zazdroszczę pogody ;) u nas już tez po... Padłam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy szczęście z pogodą.
      No to najważniejsze imprezy Córek za nami :*

      Usuń
  27. Witam serdecznie, zapraszam do dodania swojego bloga do spisu blogow o ciazy i macierzynstwie :)

    Spis znajduje sie tutaj:

    http://spisblogowociazy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Wam się urodziny udały :) I słońce na niebie, tortowe słońce i Słońce kończyło roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. woow :) wyjątkowe urodzinki widac że przemyślane i dopracowane :) sto latek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Łał to już roczek ! :D tort tak urodziwy i piękny jak sama solenizantka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten żółty jest bardzo uroczy :), a tort wygląda nieziemsko! Jak ten czas szybko leci :)
    No nic, a teraz wracam kupić ubezpieczenia Ergo Hestia :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ