HISTORIA NAZWY MOJEGO BLOGA

22:13:00 alinadobrawa 13 Comments

Pomysł na jaki wpadła Urszula, trafiłam już jakiś czas temu i od razu pomyślałam, że może dołączę. Tym bardziej, że ostatnio troszkę się rozleniwiłam. Dni mijały, a informacje o wyzwaniu ciągle gdzieś tam się pojawiały. No i tak zrobił się 14 lipiec, czyli pierwszy dzień. Na ostatnią chwilę, ale jestem i ja. W sumie to pierwszy raz biorę udział w tego typu zabawie. Zobaczymy jak mi pójdzie :).
Jeśli i ktoś z Was chciałby się przyłączyć to po szczegóły odsyłam Was na bloga Uli, czyli: ULA PHELEP.

ŹRÓDŁO: http://urszula-phelep.com/

WYZWANIE BLOGOWE - DZIEŃ 1
HISTORIA NAZWY MOJEGO BLOGA

"Z ŻYCIA MAMY I CÓRKI". W zasadzie co tu wiele tłumaczyć :). Ci z Was, którzy są z nami wiedzą, że blog jest głównie o córce, trochę o mamie, ale pisany tylko przez mamę.
Wiele tu z naszej codzienności. Tego co lubimy robić, jak rozwija się Lilka. Lubię też jako mama, dzielić się z Wami moimi przemyśleniami, poradami, czy przepisami. Oczywiście w naszym domu mieszka też kot, który również często się tu pojawia.

Tak dla ciekawości to aktualna nazwa bloga jest już trzecią z kolei. Na samym początku było: "MOJA CIĄŻA - W TRAKCIE I PO". W zasadzie to właśnie ta nazwa jest na stałe przypięta do bloga. Podobno tej pierwszej, nie da się tak całkowicie pozbyć. Był też krótki czas kiedy mogliście nas znaleźć po wpisaniu: "LILIA I JEJ ŚWIAT". Po narodzinach Lileczki chciałam zmiany, ale druga nazwa nie była do końca przemyślana i dosyć szybko coś mi zaczęło nie pasować. Tak narodziła się trzecia nazwa, która jest z nami do dziś :).


13 komentarzy:

  1. Trzecia nazwa zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajny pomysł, może też dołączę.

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie nazwa podoba mi się naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm z chęcia poczytam o tym.. sama nigdy nie brałam udziału w takich zabawach;)
    Myśle, że 3 nazwa najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ nazwami szastałaś ;) Dobrze, że domenę masz swoją, to możesz zmieniać i zmieniać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :) A byłam na początku pewna, że ta pierwsza jest taka przemyślana :)

      Usuń
  6. Nadrabiam kochana. Super akcja, a wiesz co? Ta druga nazwa też była fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale coś nie mogłam się przekonać :)
      Dużo takich podobnych jest :/

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ