1/52 I 2/52 - 2014

13:53:00 alinadobrawa 34 Comments

PORTRETY MOICH DZIECI, RAZ W TYGODNIU, CO TYDZIEŃ

Pierwszy raz o projekcie, dowiedziałam się na blogu Kasi (KANTOREK KATJUSZKI). Pomysł od razu mi się spodobał i nie zastanawiałam się długo nad udziałem. Na koniec roku, chciałabym mieć komplet wszystkich zdjęć, dlatego dziś dodaję dwa zaległe, a od niedzieli ruszamy już na bieżąco. Wszystkie zdjęcia będę też po kolei zamieszczać na osobnej stronie, aby ładnie i przejrzyście można zobaczyć jak zmieniła się Lilia.

1/52 - 2014

NIECODZIENNA POWAGA


2/52 - 2014

PODŁOGA NAJLEPSZA DO ZABAW

34 komentarze:

  1. Śliczna. Jakie ma długie rzęsy :)
    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie zalotne spojrzenie :)

      Usuń
    2. Uważaj ! Będą chłopaki się uganiali za nią. Nie będziesz mogła odpędzić :)

      Usuń
  2. Dokładnie pomyślałam o tym samym co koleżanka wyżej - jakie ma dłuuuugie rzęsy! :)
    A co do projektu - super pomysł!! Podpinamy się! :) Dobra motywacja żeby wyciągnąć aparat z szafy zamiast robić zdjęcia telefonem ;);p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :)
      Trzymam kciuki za nas obie, abyśmy wytrwały :)

      Usuń
  3. Ekstra;)
    My już dołączyliśmy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten pomysł, ale za dużo już tego. an każdym blogu jest, więc ja pasuję. no i brak mi systematyczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja wytrwam :)
      Będzie piękna pamiątka i to skusiło mnie najbardziej :)

      Usuń
  5. Genialny projekt! Chyba się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inicjatywa. Za to lobie blogowanie. Ja odpadam, pociecha jeszcze w brzuszku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w przyszłym roku projekt też wystartuję :)

      Usuń
  7. Rośnie dziewczyna, rośnie!
    My też się bawimy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, wytrwałości życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja i powoli i ja się do niej przymierzam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tą akcję już na kilku blogach :) Fajny pomysł. Ja jednak i bez tego cykam zdjęcia do porównywania cyklicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) To super :)
      Ja miałam takie plany będąc jeszcze w ciąży, ale wyszło jak wyszło...
      Może ten projekt mnie bardziej zmotywuje :)

      Usuń
  11. Ja chce :D gdzie można dołączyć ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma nad czym :)
      Będziesz mieć wspaniałą pamiątkę :)

      Usuń
  13. Fajny pomysł a na koniec roku będzie super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  14. No fajnie że taka akcja jest, tylko teraz będzie mniej zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ